Spoiler Grey's

Jag vet inte hur mycket spoiler det här är egentligen men det har i alla fall inte hänt ännu ;)
Shonda Rhimes har flera gnger sagt att det finns vissa saker hon skulle vilja testa, eller en idé som inte riktigt fått plats ännu men som hon länge velat göra. En av dessa idéer var musikalavsnittet. Jag skulle gissa att ett annat också var det när de i säsong 6 försöker lista ut vem som dödat en pasient genom att se scenariot ur olika personers ögon.
Nu, i säsong 8, kommer ett till. De ska nämligen göra ett All boys avsnitt. Jag vet inte riktigt hur det kommer att gå till, men tydligen ska de kvinnliga karaktärerna synas lite i bakgrunden (om jag förstått det rätt) och jag tror också att det längre fram ska komma ett All girls avsnitt. Rolig idé!
Jag är sjukt taggad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0