ny blogg

jag bloggar nu mera http://unitedcorn.tumblr.com/ tillsammans med min fina vän Rabatta 

Ringer

hej igen, nu är alla mina fina serier up and running igen och ingen kunde vara gladare än mig. Jag har dock lagt ner många av de serier jag tittat på tidigare. Av min afamla favoriter har jag tröttnat på 90210 som har absolut 0 handling denna säsongen men håller hårt i min älskade grey's, big bang och HIMYM. Jag har via mitt serie schema hittat lite nya serier bl.a. Pretty little liars som jag nu är i kapp och följer slavsikt!
Av de nya serier jag gav en chans i höstas håller jag bara hårt i en. Ringer! Och jga måste säga ag absolut, ÄLSKAR denna serie. Får inte den en andra säsong så vet jag inte hur jag ska fortsätta. Den är sååå spännande och jag absolut älskar Ioan Gruffudd och Sarah Michelle Gellar tillsammans, världens finaste par liksom! Å jag kan inte vänta till tisdagarna det spritter i mina fingrar och jag önskar att fler människor kunde ge denna serien en chans, för som det ser ut med tittarsiffrorna nu är denna allt annat än säker för en 2a säsong.

RSS 2.0