90210 från hat till kärlek

Ett av mina största problem med att blogga här är att jag aldrig kommer ihåg vad jga har agt och inte. Det här är ett sådant läge så har jag redan skrivit det här inlägget så ber jag om ursäkt. URSÄKTA MIG!

 

Men jag tycker ju om 90210. Första säsongen var jag skeptisk men fortsatte mest kolla för att det alltid slutar med en cliffhanger. Och för att jag fastnade för karaktären Silver. Men sen hände det något, säsong 2 var faktiskt rätt bra. Jag gillade det inte längre bara p.g.a det var dåligt utan började tycka väldigt mycket om serien på riktigt och karaktärerna växte alla fram till karaktärer man verkligen fastnar för.

 

I säsong 2 började också de gamla karaktärerna försvinna, vilket var skönt enligt mig. Jag älskar den gamla serien också. Sådan himla nostalgi till 90-talet. Men jag vill inte se det här som en ny och sämre version av den, jag vill se det som en egen serie (lite samma problem som jag har med spin off serier, vilket det här väl är på ett sätt också). Å nu känns den som en ny serie och jag är taggad inför säsong 4 som har premiär 13 september i USA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0