Awake

I höst kommer en ny serie på Nbc som heter Awake. Jag är sjuuukt taggad på den här serien!

 

Den handlar om en man som tillsammans med sin fru och son är med om en bilolycka och hans hjärna skapar sedan två olika världar. En där hans fru dör men hans son överlever, och en där hans son dör men fru överlever och han har ingen aning om vilken som är verklig.

 

Det är dessutom väldigt bra skådespelare med! Huvudrollen, Michael Britten kommer att spelas av Jason Isaacs aka Lucius Malfoy från Harry Potter filmerna!

 

Och hans fru kommer att spelas av en av mina absoluta favoritskådespelerskor Laura Allen som vi sett både som rollen Lily i the 4400 men också som Dr. Owen Hunts (Kevin Mckidd) före detta fästmö Beth i Grey's Anatomy.

 

Om jag bara ska börja se en ny serie i höst så kommer det att bli denna! Jag hoppas verkligen att de kan göra något riktigt bra med den här storyn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0