Jag längtar till hösten!!!

Inte till hösten as in typ regn och kyla och alldeles för mycket vind. Men jag längtar tills alla min a favvisar börjar igen, jag vill ju se hur det går. Inte minst How I Met Your Mother!

 

Spoiler alert

Lily är ju gravid! Jag är så taggad på det, det kommer bli sjukt kul att se hur de hanterar det!

I början av tänkte jag ”Ohhh undra vad de blir för något!” sen insåg jag att i säsong 5 så säger dem att Marshall slutar röka när deras son föds. Och visst, de kan få en flicka och sedan slutar han röka när deras andra barn föds men det känns ju inte så troligt. Det är ju lite taskigt i så fall, men det skulle vara lite roligt… och oväntat.

 

Måndagen den 19 september kommer How I Met Your Mother tillbaka med sin 7 säsong i USA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0