Paus

Ur tv-serie synpunkt är den här tiden på året en av de värsta. För nu har alla serier typ paus. Men det är inte som på sommaren att alla har säsongsavslutning och sen får man inte se dem förrän några månader senare. Så här års kan de bara lite sporadiskt hoppa över att sända serierna en vecka eller två för att sedan komma tillbaka med ett avsnitt och göra samma sak igen.
Den enda av de serierna som jag följer som har en officiell paus (som jag vet i alla fall) är Grey's Anatomy. Vilket är ett ganska taktiskt val, speciellt för dem, enligt mig. Förra avsnittet var ju typ sjukt sorgligt och fantastiskt och alla som sett det vill ju såklart se vidare. Så att ha en paus nu är rätt bra för då vill verkligen alla fans följa med. Istället för att visa ett inte alls lika intressant avsnitt efter två veckor coh sen får man vänta två veckor till. Då är ju risken att fansen försvinner. Det är den ju i coh för sig hur som helst när de gör såhär...
Jag tänker fortsätta hålla i mina serier i alla fall, tänker du fortsätta hålla i dina?

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Lucka 2 har öppnats i min julkalender i bloggen min. Var med och tävla om en Daniel Wellington klocka värd 995 kr om du känner för det :)

2011-12-02 @ 11:25:01
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: The Edge

Följer inga serier direkt...

2011-12-02 @ 11:34:07
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0