Beroende

Varje gång jag säger att jag tycker väldigt mycket om tv-serier så blir folk typ "nähä??" med jättesarkastisk röst. Det är liksom lite det jag är känd för, hon som tycker om tv-serier.
Å jag vet inte riktigt själv vad jag ska tycka. Är det okej att tycka så mycket om tv-serier som jag gör, eller är det inte ok? Är det liksom normalt att gå upp en och en halv timme tidigare på morgonen bara för att kunna se grey's och Big bangs nya avsnitt? (något jag btw kommer göra imorgon, tagg!). Jag vet inte, förmodligen så är det ju inte det. Men jag gillare ju!
Jag VILL se tv-serier, jag mår bra och blir glad av det. Är det dåligt? Om man är väldigt teaterintresserad så får man ju gå på teater massor, om man gillar fotboll ser man fotboll flera dagar i veckan eller kanske varje dag. Varför är tv-serier mindre okej, är det för att folk har mindre förståelse? Hmm...
Jag tänker i alla fall fortsätta att stå ut med att folk mobbar mig för mitt tv-series beroende. För jag tycker i alla fall om det. Sådär, där kom ite tankar om ett beroende tjo hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0