Fler nya premiärer

Även igår hade några serier premiär i usa som jag tänkte följa under hösten så jag tänkte berätta lite om dem också. Den första serien ut är Free Agents. Tyckte egentligen inte att den verkade så bra men Anthony Stewart Head (Giles i Buffy) är med så jag gav den en chans. Asså den var helt okej, det var inte så att den var dålig men det är nog inget jag kommer att följa. Men ska ge den ett avsnitt till i alla fall. Men jag har inte så mycket att säga om den egentligen...
Sen var det en annan serie, av de serier som är nya för i år är den här (förutom awake) den som jag varit mest taggad på. Up all night heter den och handlar om ett par som är nyblivna föräldrar. Å jag måste säga att den var fantastiskt rolig. Inte how i met your mother och big bang rolig kankse men jag ska absolut fortsätta titta. Jag älskar dessutom Christina Applegate.
Sen var det en tredje serie som hade premiär igår. Americas next top model All star. Det är alltså tidigare deltagare som är med igen. Jag hejar på Allison, Kayla och Lauren. I alla fall hittills. många av de som kommit tillbaka är ju riktiga divor eller allmänt lite sjuka. Typ Lisa och Bree. Jag är inte så fan av the crazy people (även om det blir bra tv) så jag hoppas att dem åker ut ganska snart. Men top model är alltid roligt att titta på och Alison är en av mina absoluta favoriter genom tiderna. Tillsammans med Molly och Anne (men on vann ju)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0