Grey's Anatomy

Jag delar upp gårdagens serier i två nu. Igår började åttonde säsongen av Grey's Anatomy med ett dubbelavsnitt. Å jag måste säga att jag blev väldigt glad, speciellt för Christina. Har saknat hennes extremt sarkastiska sätt ett tag men nu har de hittat tillbaka igen. Jag tror karaktärerna verkligen gått vidare från vad som hände i slutet på säsong 6 och därför börjar komma tillbaka till sina gamla jag.
Många menar att grey's är för många karaktärer, men jag håller inte med. Jag älskar det. Dem är precis lagom många och massa mysiga parallella relationer. Jag tänkte göra lite punkter för varför jag älskade första två avsnitten av säsong 8:
  • Hur allt "turned out" mellan Owen & Christina
  • Den nya och fina vänskapen mellan Arizona och Alex
  • Att Teddy och Henry är tillsammans och så mysigt kära
  • Meredith och hennes relation till zola
  • Hur jävla snygg sara ramirez var
  • Gunthergrejen
  • Christina och Mrediths fina relation
  • Merediths fina "speech" till Owen
  • Att Miranda Bailey fått tillbaka sin kaxighet som hon hade i första säsongen
  • Richard Webber och hans beslut
I can go on.... Verkligen, tack Shonda Rhimes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0