HIMYM & Two and a half men

Ja nu har den fantastiska premiärveckan börjat! Igår hade både How I Met Your Mother och Two and a half men premiär. Jag tänker börja skriva lite om HIMYM, och som vanligt spoiler alert


Igår var det dubbelavsnitt av HIMYM. Där det började på samma ställe som säsong 6 slutade, på barneys bröllop. säsong sjus första avsnitt utspelar sig dock mest på Punchys bröllop. Som ska vara det "worst wedding in the world" pch det är det man får veta varför. Jag måste säga att jag var väldigt glad och ser fram emot nästa vecka. Grattis HIMYM, ni fick godkänt!
Two and a half men är ingen serie jag direkt följer, och jag hade inte tänkt börja heller för att vara helt ärlig. Men jag kände att jag ville se hur de dödade Charlie Sheens karaktär och hur Ashton Kutcher kommer in i serien. Jag måste säga att de gjorde det bra, och denna nya karaktär verkar ganska rolig. Hans första scen var jätterolig enligt mig. Påminnde mig lite om när Ove står ute i regnet i solsidan. Haha. Jag tyckte de gjorde det bästa av situationen och jag tror att serien kan funka utan Sheen. Helt ärligt tror jag att de kan förlora några av sina manliga tittare men få nya kvinnliga, och det behöver den serien. Men det är bara tankar från min sida! Charlie Sheen gjorde också upp med sina gamla kollegor när han presenterade en av kategorierna på Emmygalan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0