Mike & Molly

Det har varit lite tyst här, men det är för att inga serier går på helgerna ju! Men min trogne vän Rasmus bad mig kolla på en serie som heter Mike & Molly. Jag hade tänkt att göra det ändå då den har verkat ganska bra och fick rätt mycket uppmärksamhet under Emmygalan.
Men så såg jag Bridesmaids, och där är ju hon Molly med (Ava från Up all night är ju också med i den btw) och då tänkte jag att nu ska jag ge den en chans. Det är ju dessutom Chuck Lorre som har gjort den. Samma kille som gjort både Two and a half men och The Big Bang Theory (och Dharma & Greg läste jag nu, men jag följde aldrig den. men det förklarar ju att dem var med i första avsnittet av denna säsongen av two and a half men). Smart kille (som btw, om jag inte minns fel, går under pseudonym). Har bara sett ett avsnitt än så länge men den verkar lovande. Å nej....jag har inget liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0