The duckie tie

Idag kom det, avsnittet jag väntat på för alltid känns det som (men dock bara en vecka i verkligheten) the duckie tie! Å det levererade! Jag är så glad, för how i met your mother har verkligen stepped up their game. Säsong 6 var fantastisk och jag tror säsong 7 kan bli lika bra!
Å så fick vi ju se Victoria igen, cupcaketjejen från säsong 1. Å man kan ju bara tycka om henne! Det enda jag var lite besviken på var att de klippt bort en del av det som var med i sneak peaken jag såg i veckan. Det hade varit roligare om de hade haft med hela, men det fick kanske helt enkelt inte plats. Å vad jag längtar till nästa vecka nu :D Och här scenen som de kortade ner i avsnittet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0