Top Model & Up all night

Jag får väl fortsätta att skriva om serierna i höst och vad jag tycker. obs spoiler alert
Up all night är fan skitrolig. Den är lite sådär jobbigt pinsam att titta på, men kul är den. Absolut en serie jag kommer följa i höst och det borde kankse alla göra. Eller i alla fall ge den en chans. I gårdagens avsnitt försökte dem agera som "coola grannar" när de fick nya grannar. Väldigt kul enligt mig eftersom det inte gick så bra för dem. Dessutom fick man följa Regans kollega och bästa vän och hennes panik över att bebisen Amy inte alls tycker om henne. Och hennes oförmåga att agera naturligt kring spädbarn. Något som jag verkligen känner igen mig i då jag är precis likadan. Barn skriker så fort de ser mig, kanske mest för att jag blir så jäkla spänd. Men det var en sjukt kul grej att följa i alla fall och jag hoppas att den här serien håller i sig nu, det är ju alltid svårt att avgöra efter bara två avsnitt. Men jag hoppas att fler än jag gillar den!
Top model all star är ju som vanliga top model bara det att man redan från början vet vilka man tycker om och inte. Hittills har inga "viktiga" personer åkt ut (de som fått lämna är Sheena från cycle 11 & Brittany från cycle 4), vilket är skönt för det var nära att Kayla åkte ut och det är alldeles för tidigt tycker jag. I det här avsnittet fick de fotas som reklam för en amerikansk varmkorv, det ser så jäkla sunkigt gott ut, om ni förstår vad jag menar. Jag skulle vilja testa och å ha massa ost och chilisås och sånt på, kan det verkligen vara gott? Kanske roligare än vår Ketchup här hemma. Btw så hoppas jag att Bree och Bianca åker ut, jobbiga divor som bitchar om sitt hår (ja det fick tyovers!) och muckar gräl utan anledning. Enligt mig har top model haft tillräckligt med sådant, det är liksom inte intressant att titta på allt drama längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0