Arrested Development season 4

Jag tänkte skriva lite om en av de stora seriehändelserna 2013, Arrested Developments nya säsong. Arrested Development är en av mina absoluta favoriter i tvserie himlen och kankse den serien jag mest av allt ville få tillbaka. Och i år hände det.
 
 
Alla avsnitt släpptes samtidigt och vår tanke var att se alla på ett dygn, men så blev det inte. Serien började ganska segt coh man fattade nästan inget alls och det var inte så kul att sträckkolla. Men ju längre man kom dessto roligare blev det i min mening. Säsongen är uppbyggd så att den går parallellt så ju fler avsnitt man ser desto mer förstår man av handlingen och ju mer absurt blir det. 
 
Många saker som andra avsnitt byggt kring och haft som säkerhet har man senare fått se i senare avsnitt kanske inte alls var så bra att satsa sina pengar på. All and all var jag jättenöjd med serien sen och alla karaktärer var tillbaka i sina forna jag. Jag älskar Portia De Rossi men hon var väl den enda jag inte riktigt var till freds med som Lindsey. 
 
 
Arrested Development är en av de bästa serierna som gjorts och även säsong 4 levererade så nu väntar vi med spänning på en Arrested film! 
 
Update: Nu när jag letade bilder läste jag att Netflix vill göra en 5e säsong. Fingers crossed! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0