Burlesque Fairytales

Som flera av er säkert vet vid det här laget är jag rätt nördig på Benedict Cumberbatch numera så därför kommer nu en liten nyhet om honom.
 
Den senaste veckan har varit helt fantastisk för the cumbercollective (tidigare cumberbitches). Allt har typ hänt.
 
(Bildkälla: http://londonphile.tumblr.com)
 
- Han var med i Top Gear
- premiär av the worlds end (Martin Freeman och Simon Peggs film)  Nya Zeeland 
- The Fifth Estate trailern släpptes
- Twelve Years a Slave trailern släpptes
- Han fyllde 37
- Han hade värsta pressgrejen i Japan
- Han släppte jätegulligt klipp till comic con
 
Ja, min tumblr har varit i extas helt enkelt, och idag fick jag ytterliggare en rolig nyhet som jag tänkte dela med mig av. Benedict är med i en film som heter Burlesque Fairytales som är ett independent projekt som nu går att hyra för 7 dollar på DENNA sidan. Jag har dock inte hunnit ännu för jag har fixat inför morgondagens Melody vlogg hela dagen men jag ska se den så fort jag får chansen. Enligt alla recensioner ska den vara väldigt häftig och vacker!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0