Godmorgon

Min lilla valp väckte mig 20 i sju imorse, härliga tider. Så nu sitter jag här och äter lakrits och följer premiären av The World's End på Nya Zeeland. 
 
The World's End är en ny film med bl.a. Simon Pegg och Martin Freeman och är av samma gäng som har gjort Hot Fuzz och Shaun of the Dead.
 
The World's End handlar om 5 barndomsvänner som bestämmer sig för att besöka sin hemstads 12 (tror jag det är) pubar och avsluta på the World's End. Målet är att ta sig dit, lite som att besöka alla 13 nationerna under champagnegaloppen i Uppsala. Tyvärr är SF som vanligt bristfälliga och denna fantastiska film kommer, enligt deras hemsida, till sverige 1 november. Så vi lär få vänta ett tag på denna underbara film. Men här kommer i alla fall en trailer för er som inte sett den. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0