Who do you think you are? - Kim Cattrall

Ett av mina absoluta favoritprogram på tv är Who do you think you are?

Jag är allmänt väldigt fascinerad av släktforskning och liknande och tycker det är ett jättebra sätt att lära sig om amerikansk historia #nörd
Den amerikanska versionen går just nu på svt och ikväll sändes avsnittet med Kim Cattrall, jag har sett det här avsnittet tidigare då det också användes i den brittiska varianten och jag måste säga att det är mitt personliga favoritavsnitt. Hon är en sådan sympatisk person och helt annorlunda från sin karaktär som Samantha i Sex and the City. Det här avsnittet finns förmodligen på svtplay men de tas ju bort rätt fort och när jag skriver det här så finns det även på youtube. Så jag lägger part 1 här å sen får ni leta upp fortsättningen själva, men tro mig, det är värt det! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0